sobota, 25 października 2014

Ważne!

Niestety to nie jest rozdział i z przykrością was informuje, że kolejnych nie będzie. Autorka 'Forbidden' całkowicie usunęła to fanfiction z wattpada i już nie istnieje. Naprawdę nie wyobrażam sobie tego, że go nie dokończę i ja jak i wy nie dowiemy się jak historia Harry'ego i Lucy miała się skończyć. Teraz nie wiem co robić, więc może pomóżcie mi podjąć decyzje i wyraźcie swoją opinięo tym czy:
1. Mam zostawić bloga to ff tak jak jest.
2. Usunąć bloga i zapomnieć, że w ogóle kiedyś to tłumaczyłam.
Jest mi naprawdę smutno bo bardzo chciałam dokończyć tłumaczenie, ale to już nie zależy ode mnie.
Mam do was już ostatnią prośbę, żeby każdy kto kiedykolwiek czytał to fanfiction zostawił mały komentarz bo chce zobaczyć ile was tak naprawdę było.

13 komentarzy:

  1. ;(((((
    Nie usuwaj, niech będzie na blogspocie. Lubie od czasu do czasu wrocic do tej historii, szkoda, ze autorka usunela to ff, ale trudno.
    @xForever__Alone

    OdpowiedzUsuń
  2. smutne :( ale mam nadzieję że autorka planowała szczęśliwe zakończenie ;) x/ @luvmy1d_5sos

    dziękuję za tłumaczenie xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostaw ff, rozdzialow nie bedzie ale chociaz bedzie mozna poczutac od nowa :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie usuwaj a moze ty dokonczysz za autorke wedlug wlasnego pomyslu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwazam, ze to trochę nie fair w stosunku di autorki ;) zaczęła to ff z jakims pomysłem i nie chcę sie w to wtrącać. Zaczęła pisać nowe ff tez z Harrym i zastanawiam się nad tłumaczeniem. Co wy na to? ;)

      Usuń
    2. Jestem za! :D

      Usuń
  5. Zostaw je tutaj, zawsze można będzie jeszcze tu wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. proszę cię nie usuwaj zakochała sie w tym ff.
    nawet jak nie będzie więcej rozdziałów to poczytam od nowa.
    proszę zostaw to ff.
    chciałabym,żebyś dokończyła za nią to ff, ale jak uważasz, że to nie fair to rozumiem. Przecież to prawda.
    ale jak usuniesz to będzie nie fair dla ciebie bo ty też włożyłaś w to tłumaczenie swój trud i prace.
    Zrobisz jak postanowisz.
    ja i tak ci dziękuję za to, że byłaś tłumaczką tego f to to jedyny blog na którym płakałam.
    kocham cię skarbeńku i pozdrawiam <3
    @karola_carrot

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że usunęła i juz nie dowiemy się jak ich historia się kończy. ...dziękuję za Twoje tlumaczenie i pracę jaką w to wlozylas i nie usuwaj go pzdr Kinga

    OdpowiedzUsuń
  8. płakałam jak czytałam, nie usuwaj! kocham to, nawet nie skończone ! jesteś świetna, że to tłumaczyłaś :'( płaczę
    kocham cię

    OdpowiedzUsuń
  9. Rycze :'( Nie no jak ona mogła nam (mi) to zrobić??!! Ja chem się dowiedzieć co dalej !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. To najlepsze co mialam kiedykolwiek okazję czytać ×××× ®

    OdpowiedzUsuń